Kulturális marketing és kreatológia
Szerző(k)/Szerkesztő(k):
Magyari Beck IstvánOldalszám: 156
ISBN: 9789633310380
Fileméret (pdf): 4 KB
Kiadó: Semmelweis Kiadó
Impresszum
Leírás:
Hogyan lehetséges a két viaskodó fél kibékítése? Ez a könyv a kultúra és a gazdaság kiegyezésének alapjait kívánja lefektetni a releváns alapfogalmak és az alapkérdések fölvázolásával. A harcban álló felek ugyanis nem mindig ismerik egymást eléggé ahhoz, hogy a kölcsönös rászorultság világossá váljon számukra. E könyvet haszonnal forgathatják művészek, közgazdászok, tudományos kutatók, a kultúra menedzserei, kulturális vállalkozók, állami irányítószervek dolgozói, önkormányzati tisztviselők, de az olyan elvont szakterületek képviselői is, mint az esztétika és a tudományelmélet.
A könyv szerzője a Budapesti Corvinus Egyetem professzora, aki eddig 18 könyvet adott ki (ez éppen a 18.) és kétszáz tudományos közleményt publikált, melyekből közel 60 angol nyelven jelent meg. 1983 óta járja a világ nagy kutatóközpontjait. 1991-ben a New York State University College at Buffalo Center for Studies in Creativity Osborn Professor-i címet adományozott neki a kreatológiában elért eredményeiért. Jelenleg is több nemzetközi kutatóhálózat érdeklődik munkái iránt.